Kas var notikt pēc atmešanas?

Esiet gatavi saskarties ar cigarešu pārtraukšanas blakus efektiem, kā svara pieaugums, uzbudināmība un citi. Šiem simptomiem nevajadzētu Jūs kavēt beigt smēķēt, tomēr Jums nāksies ar tiem saskarties. Vislabākais veids kā cīnīties – ēdiens! Nikotīns bloķē insulīna izdalīšanos no aizkuņģa dziedzera; insulīns pazemina cukura līmeni asinīs. Tātad smēķējot asinīs ir vairāk cukura, tādā veidā Jums liekot justies paēdušam. Pārtraucot smēķēt, insulīns sāk izdalīties normālās devās un organisms ziņo, ka ir izsalcis. Jūs, savukārt, jūtaties noguris, izsalcis un viegli aizkaitināms.

Šī iemesla dēļ Jūs ēdat vairāk, kad esat atmetis smēķēšanu, turklāt bez tam ēšana sniedz arī baudas sajūtu un psiholoģisku komfortu. Taču tas var izraisīt parēšanos un svara pieaugumu. Tas notiek tad, ja Jūs ēdat ar uzturvielām zemus un kalorijām bagātus produktus, jo organisms nesaņem pietiekami daudz vajadzīgo pamata uzturvielu, vitamīnus un citas vajadzīgās vielas, tāpēc Jūs apēdat vairāk ēdiena nekā tad, ja ēstu vērtīgus produktus.

Tāpēc dzeriet daudz svaigi spiestu sulu, lietojiet papildus vajadzīgos vitamīnus, ēdiet augļus un dārzeņus, kā arī atsakieties no ātrajām uzkodām un pusfabrikātiem.

Advertisements
This entry was posted in Jaunumi, Veselība and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s