Nolieciet datumu un atmetiet smēķēšanu

Kad beidzot pienāk nolemtais datums, no kura Jūs vairs, cerams, nekad nesmēķēsiet, atrodiet laiciņu, lai vienkārši padomātu par visām labajām lietām, kuras iegūsiet pārtraucot smēķēt. Ja galvā klīst domas kā “es neesmu smēķējis/smēķējusi jau..” vai “es nevaru noticēt, ka nekad vairs nesmēķēšu”, Jūs tikai sevi nosodāt, un tas nav labi. Iestāstiet sev un saprotiet, ka cigarešu pārtraukšana ir pozitīvs solis un sola daudz jauku lietu un  iespēju nākotnē.

Kā izmantot laiku, kuru pavadījāt, smēķējot 10 vai pat 20 reizes dienā? Ko lai dara, ja kāds kavējas un man ir jāgaida, es taču parasti tad uzsmēķēju, kliedējot garlaicību! Izveidojiet jaunus, veselīgus pieradumus, ko darīt šādās situācijās, kad parasti Jūs gribētu uzsmēķēt! Ar laiku, pierodot pie jaunā, Jūs aizmirsīsiet par cigaretēm.

Novērsiet jebkādas iespējas tomēr atgriezties pie smēķēšanas. Pats svarīgākais ir beigt domāt par cigaretēm, ko palīdzēs izdarīt iepriekšējie padomi. Neattaisnojieties, ka cigarešu trūkums izraisījis galvasāpes, stresu un citas blakusparādības.

Tāpat arī nekārojiet pēc cigaretēm, raugoties uz citiem smēķētājiem un detalizēti iedziļinoties sajūtās, kādas rodas smēķējot, jo tas darīs tikai sliktu. Bez tam, atcerieties, ka Jums būs jāsaskaras ar blakusparādībām, taču ar tām ir viegli tikt galā un nav jākļūst par iemeslu neveiksmei.

Advertisements
This entry was posted in Jaunumi, Veselība and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s